libra-blog2
כתבה מאת: עידן ישר

כתבה מאת: עידן ישר

5 טיפים חשובים לפני רכישת דירה

מתכננים לרכוש דירה? מזל טוב! 
הנה כמה טיפים מעולים שאיגדתי עבורכם מניסיוני שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה יותר

1.בקרו בנכס המיועד לרכישה לפחות 3 פעמים בזמנים שונים – בוקר, צהריים, ערב- על מנת לקבל תמונה רחבה על האיזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הדירה. להבין את המתרחש באיזור ומטרדים שעלולים להפריע לכם.

2.הוציאו תב"ע (תכנית בניין עיר)– זהו נסח חינמי הנגיש לכולם באינטרנט, בדקו את התב"ע של האיזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס, כך תמנעו מצב שבו תגלו לאחר רכישת הדירה כביש העומד להיסלל בקרבת הנכס או מגדל העומד להבנות ממול חלון ביתכם ועלול להסתיר את הנוף לפארק.

3.התייעצו עם יועץ/סוכן נדל"ן המתמחה באיזור המיועד לרכישת הדירה –  עסקת נדלן זוהי העיסקה החשובה שתעשו בשנים הקרובות לכן התייעצות עם בעל מקצוע היא חשובה מאוד, כך תוכלו לקבל תמונה מלאה עד הפרטים הקטנים לגבי הדירה והאיזור המבוקש כגון: שכנים בעייתיים,רעשים, מטרדים, אופי האוכלוסיה, תופתעו לגלות את רמת הידע שסוכן הנדל"ן יפגין עבורכם, כמובן גם לגבי טיב העיסקה אם היא כדאית או לא.

4.הקצו תקציב להוצאות נוספות– רוכשים רבים שוכחים שמעבר למחיר הדירה ישנן הוצאות נלוות נוספות שאינן נלקחות בחשבון – וכשהם נדרשים לשלם אותן הם נכנסים למצוקה כלכלית. חשוב לקחת בחשבון הוצאות נוספות כגון שכר טרחת עורך דין, שיפוץ ושדרוגים בדירה, חיבורי חשמל ועוד.

5.הקפידו על סבלנות ואורח רוח  – זהו למעשה הטיפ החשוב ביותר, אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לתהליך קבלת ההחלטות הוא שיופעל עליו לחץ. היזהרו ממצבים יוצרי לחץ ומהזדמנויות "שלא תחזורנה". כמובן שלא צריך גם למרוח את תהליך קבלת ההחלטות על פני שנים רבות אבל בשום אופן לא לקבל החלטות על רגל אחת ולהיכנע ללחצים חיצוניים. קחו את הזמן, קבלו את השליטה לידיים ובצעו כל החלטה בקור רוח ותוך הפעלת היגיון ושיקול דעת.

לכל שאלה או צורך מוזמנים לפנות אליי בדף צור קשר, אשמח לעמוד לשירותכם!
בברכה,
עידן

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקאין
לשליחה
דילוג לתוכן